שיווק


לא כדאי היות האדם לבדו במערכה מול אותן דילמות, שאלות והחלטות אסטרטגיות אלה. ראוי שיהיה לו עזר כנגדו ולו רק כדי לאפשר לעצמו את היכולת להתמודד עם התחומים הרבים ללא החשש שאחדים מהן יזנחו וישכחו בעודו מטפל באחרים.

היום ישנו שפע רב של שירותים ומוצרים והתחרות בין בעלי העסקים היא עזה. אך עסק המונע ממצב תודעתי של מכירה והמשליך זאת גם על תהליך השיווק שלו ועל תהליך המכירה עושה אותם בכך לטובים ויעלים יותר.

מטרת האסטרטגיה השיווקית היא יצירת ביקוש למוצר או לשירות של העסק בקרב לקוחות קיימים ובקרב לקוחות פוטנציאליים.


בניית אסטרטגיה שיווקית כרוכה באיסוף וניתוח מידע רב אודות הצרכים של הלקוחות וקהלי היעד הפוטנציאליים, הסביבה הארגונית והעסקית, לוחות הזמנים ואבחון היתרונות והחסרונות של החלופות השונות. מקום חשוב באסטרטגיה שיווקית ניתן לשיווק באינטרנט. אסטרטגיית השיווק נבחנת כל רבעון, לעומת זאת טקטיקת השיווק נבחנת כל כחודש. בניהול מכירות יש החלטות הנבחנות אחת לרבעון ויש הנבחנות כל שבוע.

אנו במלאכת מחשבת מיומנים ביצירת אסטרטגיה שיווקית ההולמת את מטרות לקוחותינות ומביאים להגשמתה ולהצלחתה.

"שלח לחמך על פני המים כי ברב הימים תמצאנו"


צור קשר